Fortell vennene dine hvor de kan få seg en Springskalle!

Hei og velkommen til Springskallen, den nye bloggen som stiller spørsmålene du ikke trodde du trengte svar på. 

Gå for all del ikke glipp av en grunnleggende innføring i snurredassens mystiske verden , eller interiørtips Tøyen-style

Har du en helvetes irriterende nabounge

Husk for all del også å legge igjen en hilsen, så vi vet hva du liker til en annen gang. Og sist men ikke minst:


TELL YOUR FRIENDS eller sjekk ut vår facebook-fan side!


hilsen Springskallene..

Vi gir hverdagen en real Springskalle!

onsdag 31. mars 2010

Tanken har streifet meg

Første kontakt:

Hei

Bilen ser utrolig fin ut, og etter å ha sjekket litt på andre alternativer så virker dette som et godt eksemplar til en ganske fornuftig pris. Jeg har som mange andre drømt om å kjøre Porsche siden jeg var liten guttunge, og nå har jeg arvet en del penger fra en tante, og alt ligger til rette for å realisere drømmen min. Eller rettere sagt, nesten alt. Kona tok helt av da jeg nevnte det for henne. Begynte å snakke om midtlivskrise, penisforlenger og lurte på om jeg snart også skulle bytte ut henne med en yngre og mer "sporty" modell.
Jeg må innrømme at tanken har streifet meg for det er mye som henger og slenger litt lavt og bredt for å si det sånn. Men det må i såfall vente til ungene er ute av redet og jeg har skaffet en svært god advokat.
Du har åpenbart fått lov av din kone. Hvordan klarte du det, og har du noen tips til hva jeg kan si og gjøre? Hvordan kan jeg "selge" inn denne bilen til en 50 år gammel kjeftesmelle som seriøst foreslo at vi skulle bytte ut Audi A6'en med en Skoda Oktavia og bruke det vi satt igjen med på salsakurs og enda et fadderbarn hos Plan Norge?

MVH

Kalle Thommassen

Svar:

Bilen er bare helt utrolig og passer rett inn i guttedrømmer. Kona mi var litt skepisk i starten, men etter en prøverunde var hun frelst. Etter å ha hatt bilen i 4 år bruker hun bilen fast, mens jeg får "låne" den avogtil og er henvist til vår eldre Audi. Så det å overtale kona til dette bør bli en smal sak hvis hun bare får prøvd en ... men når er jo kona mi en blond 30åring med store fordeler som liker å cruise rundt med vind i håret!!

Lykke til med overtaling!!

MVh
T**

oppdateres fortløpende...

Del

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar