Fortell vennene dine hvor de kan få seg en Springskalle!

Hei og velkommen til Springskallen, den nye bloggen som stiller spørsmålene du ikke trodde du trengte svar på. 

Gå for all del ikke glipp av en grunnleggende innføring i snurredassens mystiske verden , eller interiørtips Tøyen-style

Har du en helvetes irriterende nabounge

Husk for all del også å legge igjen en hilsen, så vi vet hva du liker til en annen gang. Og sist men ikke minst:


TELL YOUR FRIENDS eller sjekk ut vår facebook-fan side!


hilsen Springskallene..

Vi gir hverdagen en real Springskalle!

tirsdag 30. mars 2010

Love of my life?




Første kontakt:

Hei, står denne sofaen i en leilighet på Lysaker?
Hilsen
Kalle Thommassen

Svar:

Det gjør den

H

Reply:

Ok, det var det jeg trodde.

Dette kommer til å høres litt rart ut, men jeg er ganske sikker på at jeg våknet i denne sofaen etter å ha blitt dratt med på nachspiel der helt tilfeldig på vårparten ifjor. Jeg kjenner igjen detaljene i rommet. Jeg "sov" der sammen med en utrolig søt jente som het noe på A... Anne eller Anine eller noe. Tror hun var rundt 30 og at hun var venn av de som bodde i leiligheten. Vi fant tonen noe så sinnsykt og jeg ble skikkelig betatt av henne. Problemet var bare at jeg hadde dame da, noe som gjorde at jeg forsvant før noen andre hadde våknet. Jeg var fortsatt så brisen at jeg ikke noterte meg addressen. Nå har jeg og dama slått opp, og jeg klarer ikke å slutte og tenke på hva som ville ha skjedd om jeg hadde blitt i den sofaen din litt lenger ut over søndagen. Har du noen som helst anelse om hvem denne "Anne" eller "Anine" kan være, så hadde jeg vært evig takknemmelig om du kunne formidle epost-adressen. MVH

Kalle Thommassen


oppdateres fortløpende.....

Del

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar