Fortell vennene dine hvor de kan få seg en Springskalle!

Hei og velkommen til Springskallen, den nye bloggen som stiller spørsmålene du ikke trodde du trengte svar på. 

Gå for all del ikke glipp av en grunnleggende innføring i snurredassens mystiske verden , eller interiørtips Tøyen-style

Har du en helvetes irriterende nabounge

Husk for all del også å legge igjen en hilsen, så vi vet hva du liker til en annen gang. Og sist men ikke minst:


TELL YOUR FRIENDS eller sjekk ut vår facebook-fan side!


hilsen Springskallene..

Vi gir hverdagen en real Springskalle!

onsdag 31. mars 2010

Set sail captain

Første kontakt:

Hei

Kanskje et litt rart spørsmål. Men kan du se etter på undersiden av bordet om det står noe årstall der.. bruker å stå årstall på møbler fra 1800 tallet. Jeg har en gård rett utenfor Oslo, og tror det bordet hadde passet fint inn der, ved siden av en hvit sofa jeg fikk tak på her inne.. Men jeg vil ikke ha noe kinesisk kopi. Har ingenting imot mennesker eller ting fra Asia, men en kopi er en kopi, har jeg alltid sagt. Fikk du noe kvittering/bekreftelse på autensitet av han du kjøpte det av?

Jeg la også merke til lampen du har på bordet, og syntes den passet veldig til bordet. Er dette noe du er villig til å selge? Evnt vet du hvor jeg kan få tak på en slik en? Jeg bor alene, og plukker opp litt ideer fra bilder jeg ser rundt omkring, så jeg har et fint hjem å vise tantebarna og familie.

Håper på et svar på disse tingene, og til lykke med ny sofa.. Da er vi i samme båt snart. "Set sail, captain" hehe

Hilsen
Gunnar

oppdateres fortløpende....

Del

1 kommentar:

  1. får du svar så må gitaren inn i bildet på en eller annen måte

    Kalle

    SvarSlett