Fortell vennene dine hvor de kan få seg en Springskalle!

Hei og velkommen til Springskallen, den nye bloggen som stiller spørsmålene du ikke trodde du trengte svar på. 

Gå for all del ikke glipp av en grunnleggende innføring i snurredassens mystiske verden , eller interiørtips Tøyen-style

Har du en helvetes irriterende nabounge

Husk for all del også å legge igjen en hilsen, så vi vet hva du liker til en annen gang. Og sist men ikke minst:


TELL YOUR FRIENDS eller sjekk ut vår facebook-fan side!


hilsen Springskallene..

Vi gir hverdagen en real Springskalle!

tirsdag 30. mars 2010

Stakkars "Tepsi"

Første kontakt

Hei.

Dette er et supermerkelig spørsmål. Jeg fikk linken til annonsen din av min svoger, og ble helt satt ut. Det sengeteppet som ligger på enkeltsengen dere skal selge er helt identisk med "Tepsi", som min kone var helt avhengig av da hun var liten. Men tror du ikke at jeg klarte å velge akkurat det teppet når hunden vår fikk valper. Nå er det blod og gørr over hele Tepsi, og det er så ekkelt at to renserier har nektet å ta i det. Vi har det fortsatt liggende i en svart stinkende søppelsekk fordi hun nekter å kaste det. Er det noen mulighet for at jeg kan få kjøpe dette teppet av dere, og hvor mye skal dere eventuelt ha for det? Jeg vil i hvert fall gjøre et forsøk på å lure henne til å tro at jeg har klart å rense det.

MVH

Kalle Thommassen

Hei

Beklager, men vi hadde ikke tenkt å selge. Hvis du byr en god pris vil vi vurdere.

Ø*****

Oppdateres fortløpende

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

Del

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar