Fortell vennene dine hvor de kan få seg en Springskalle!

Hei og velkommen til Springskallen, den nye bloggen som stiller spørsmålene du ikke trodde du trengte svar på. 

Gå for all del ikke glipp av en grunnleggende innføring i snurredassens mystiske verden , eller interiørtips Tøyen-style

Har du en helvetes irriterende nabounge

Husk for all del også å legge igjen en hilsen, så vi vet hva du liker til en annen gang. Og sist men ikke minst:


TELL YOUR FRIENDS eller sjekk ut vår facebook-fan side!


hilsen Springskallene..

Vi gir hverdagen en real Springskalle!

tirsdag 30. mars 2010

NRK Super suger

Første kontakt:

Hei. Jeg har et litt rart spørsmål. På bildet du har lagt ut så er det en fjernkontroll som ligger på bordet. Den ser helt lik ut som den jeg har, og som dessverre har blitt ødelagt. Det er noe feil med tv'n min, så uten f-kontrollen kan jeg bare se på kanal 1, som er NRK Super. Det suger skikkelig, men det blir for dumt å selge TV'n bare pga manglende fjernkontroll. Butikken jeg kjøpte den i har gått konkurs, og ingen andre steder vil hjelpe meg. Kunne du tenke deg å selge fjernkontrollen, og hvor mye vil du eventuelt ha for den?

MVH

Kalle Thommassen

svar:

Fjernkontrollen er en universalkontroll av merket Harmony, modell 555. Passer til alle TV'er, så vidt jeg vet. Finnes i flere butikker, bl.a. Sony Senter på Herkules :)

oppdateres fortløpende

Del

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar