Fortell vennene dine hvor de kan få seg en Springskalle!

Hei og velkommen til Springskallen, den nye bloggen som stiller spørsmålene du ikke trodde du trengte svar på. 

Gå for all del ikke glipp av en grunnleggende innføring i snurredassens mystiske verden , eller interiørtips Tøyen-style

Har du en helvetes irriterende nabounge

Husk for all del også å legge igjen en hilsen, så vi vet hva du liker til en annen gang. Og sist men ikke minst:


TELL YOUR FRIENDS eller sjekk ut vår facebook-fan side!


hilsen Springskallene..

Vi gir hverdagen en real Springskalle!

tirsdag 30. mars 2010

Helvetes nabounge


Første kontakt:

Hei

Lurte bare på en ting. Funker denne universalfjernkontrollen på radiostyrte biler også? Har hørt at det finnes noen som gjør det. Det bor nemlig en feit adhd-gutt i nabohuset som alltid driver og kjører med den helvetes bilen hver morgen i helgene. Jeg planlegger å finne en fjernstyringsmekanisme som jeg kan bruke til å styre bilen hans ut på veien så den blir overkjørt og ødelagt for godt. Blir overlykkelig om denne klarer det
Hilsen
Kalle Thommassen

svar:

Hallo.. Kan ikke garantere at den gjør det, men tanken om at den kan det er faktisk mulig, men er ikke sikker.
I og med at det er en universalkontroll som kan kontrollere tv'er med forskjellige frekvenser, så kan det hende at den
kan kontrollere fjernstyrte enheter også. Men jeg kan ikke si meg sikker om den kan det, har ikke prøvd det.

Men de koster bare en 100 lapp. Interessert?

reply:

Hei

Takk for svaret selv om det ikke var helt avklarende med tanke på det jeg var ute etter. Du har ikke mulighet til å teste om den funker på radiostyrt bil? Det må isåfall være en bil av det litt store og bråkete slaget om det skal være noe relevant for meg. I tillegg må den rekke rundt 30 meter for at jeg skal klare å få gitt den skikkelig fart ut i veien. Det hadde som sagt vært sinnsykt deilig å få satt en stopper for den feite adhd-ungens herjinger.

Kalle

Svar:

Hei

Orker ikke akkurat å prøve, har ikke det til rådighet. Kjøp en du og prøv selv


case closed!

Del

1 kommentar: