Fortell vennene dine hvor de kan få seg en Springskalle!

Hei og velkommen til Springskallen, den nye bloggen som stiller spørsmålene du ikke trodde du trengte svar på. 

Gå for all del ikke glipp av en grunnleggende innføring i snurredassens mystiske verden , eller interiørtips Tøyen-style

Har du en helvetes irriterende nabounge

Husk for all del også å legge igjen en hilsen, så vi vet hva du liker til en annen gang. Og sist men ikke minst:


TELL YOUR FRIENDS eller sjekk ut vår facebook-fan side!


hilsen Springskallene..

Vi gir hverdagen en real Springskalle!

onsdag 29. september 2010

Sikre våres børn



Springskallen skriver:

Hej. Jeg kan se du har en vidunderlig electric sheep hegn til salg. Hvad jeg har at forsikre mig om, er, om strømmen er skadeligt for børn fra 3-6 år. Vi har købt en gård lige syd for Oslo, som ligger lige ved hovedvejen, og vi ønsker, at vores børn kan løbe fritt i denne gård, men uden at vi må se på hele tiden. Det ville være en god måde at holde sig inden for grænsen. Men jeg nødt til, som du sikkert forstår, forsikrer mig, at det ikke er skadeligt for dem, at røre hegnet?

Svend Ylskær (vår nye danske "medarbeider")

Da er det bare å vente på et svar...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar