Fortell vennene dine hvor de kan få seg en Springskalle!

Hei og velkommen til Springskallen, den nye bloggen som stiller spørsmålene du ikke trodde du trengte svar på. 

Gå for all del ikke glipp av en grunnleggende innføring i snurredassens mystiske verden , eller interiørtips Tøyen-style

Har du en helvetes irriterende nabounge

Husk for all del også å legge igjen en hilsen, så vi vet hva du liker til en annen gang. Og sist men ikke minst:


TELL YOUR FRIENDS eller sjekk ut vår facebook-fan side!


hilsen Springskallene..

Vi gir hverdagen en real Springskalle!

onsdag 29. september 2010

En APE????



Springskallen skrev:

Jeg kan se du har nogle solide kasser til salg. Ville det være muligt at komme og inspicere dem? Jeg har lidt svært at forestille mig den størrelse, men de ser godt ud af mit formål .. Jeg har lige havnet i en lidt vanskelig situation, og kan ikke hente dem selv. Hvad jeg spekulerer på er, om det ville være muligt at imødekomme, siger, noget på størrelse med en abe i kassen?
jeg har ingen reference, så jeg ved ikke, hvor jeg skal begynde bud.

Svend Ylskær

Svar ankommet:

Heisann.

Det er fullt mulig å inspisere kassene. Mål på kassene står i annonsen.
Da det gjelder aber, tror jeg du får plass til ganske mange...;)

Mvh
R****

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar