Fortell vennene dine hvor de kan få seg en Springskalle!

Hei og velkommen til Springskallen, den nye bloggen som stiller spørsmålene du ikke trodde du trengte svar på. 

Gå for all del ikke glipp av en grunnleggende innføring i snurredassens mystiske verden , eller interiørtips Tøyen-style

Har du en helvetes irriterende nabounge

Husk for all del også å legge igjen en hilsen, så vi vet hva du liker til en annen gang. Og sist men ikke minst:


TELL YOUR FRIENDS eller sjekk ut vår facebook-fan side!


hilsen Springskallene..

Vi gir hverdagen en real Springskalle!

torsdag 30. september 2010

Fett lyst på sprøytene dine




Springskallen:

Halla

Er fett intresert i sprøytene dine.

Er rem solg?
Hilsen
Kalle Thommassen

svar:

Hei du. Ikke solgt ennå. Du kan jo ringe meg. G******

Springskallen:

Hakke penger på konntantkortet desvere.

Har noen spørsmål. Er dem goe å holde i? Dem bør jo væra det når dem koster så mye. Er så lei av de derre plastikksprøytene som jeg glipper hele tiden. Blir så mye unødvendig styr. OG så lurer jeg på renhold. Kan man vaske dem i oppvaskmaskinen?
Er dem feite nok i matrealet så at man kan gravere inn navnet sitt så at ikke andre kan stæle dem? Er mye tyver her vor jeg bor.

hilsen

Kalle Thommassen

svar:

Hei

Skjønner hva du tenkte bruke dem til, men de er nok ikke egnet til den bruken. Sprøytene har mere verdi for en samler som er interesert i gammelt medisinutstyr. Takk for henvendelsen i alle fall. Lykke til med livet, kanskje du heller skulle prøve komme ut av situasjonen.

Mvh G******

Hei G******

Takk for lykkeønnskning. Ikke så lett detta med livet. Begynte med herroin for tre uker siden og jeg tror det begynner å bli et hælvete nå. Jeg får ikke tell å gjørra det hver dag, mest fordi jeg alltid har vært red for sprøyter. I tilleg er det problemet med de plastikksprøytene som sklir ut av hånda mi men det vet du jo alerede. Sist uke fikk jeg også nei fra Oslo komune om behandlingsopplegg. Det er litt av et land vi lever i når man ikke får metadon for at man ikke er nok avhengig av heroin. Trodde vi var værdens beste og rikeste land. Men det er nok ikke sant for alle oss som lever på livets skyggeside. Vi heroinister er vist ikke for menesker å regne. Har du noen forslag for hvordan jeg kan kome meg ut av dette så hadde jeg satt pris på det. Du virker som en bra dame.

Hilsen Kalle

svar:

Da har jeg ett forslag til deg, som du kan gjøre allerede i dag! Du går på ett NA møte, dette er det samme som AA(annonyme alkoholikere) men for annonyme narkomane. Her vil du treffe bare tidligere narkomane som har kommet ut av det eller andre mennesker som er i din situasjon. Og alle som deltar og er involvert i disse møtene er medmennesker som hjelper. Du vil også bli tilbudt en "fadder" som alltid stiller opp for deg.Du sier du begynte med heroin for 3 uker siden, hva gjorde du eller retter sagt brukte du før dette? mvh G*****

Oppdateres fortløpende...

1 kommentar:

  1. Har sikkert sagt det før, men dritbra blogg og idé! Kommer det noe mer, snart?

    SvarSlett