Fortell vennene dine hvor de kan få seg en Springskalle!

Hei og velkommen til Springskallen, den nye bloggen som stiller spørsmålene du ikke trodde du trengte svar på. 

Gå for all del ikke glipp av en grunnleggende innføring i snurredassens mystiske verden , eller interiørtips Tøyen-style

Har du en helvetes irriterende nabounge

Husk for all del også å legge igjen en hilsen, så vi vet hva du liker til en annen gang. Og sist men ikke minst:


TELL YOUR FRIENDS eller sjekk ut vår facebook-fan side!


hilsen Springskallene..

Vi gir hverdagen en real Springskalle!

fredag 2. april 2010

Liker du Streisand?

Første kontakt:

Hei

har du solgt stereoanlegget?
Hilsen
Kalle Thommassen

Svar:

hei nei den er ikke solgt er du interesert i den?

Reply:

Hei

Jeg har allerede et helt likt philips-annlegg stående. Problemet er bare at jeg ikke klarer å koble det opp skikkelig. Jeg har klart å miste brukermanualen, og dette annlegget er så gammelt at det ikke går å få tilsendt en ny. Jeg la til min store overraskelse merke til at det var en slik manual på bildet, og jeg lurer derfor på om du kunne gjort meg en kjempetjeneste, dvs sjekke noen små ting for meg i manualen?

Jeg har køpt inn 200 kassetter og har planer om å kopiere alle CDene mine over på dem. Jeg leste en artikkel på internettet og der sto det at CD-plater ville være utdatert i løpet av tre år, så jeg har sluttet å tro på alt som kom etter kassetten. Det ville vært kjedelig å miste så mye bra musikk. Jeg har alle Barbare Streisand-platene fra "I can get it for you wholesale" (1962) til "Love is the answer" (2009), hehe. Liker du Streisand? Nok om det, jeg vet ikke hva jeg gjør feil, for jeg får ikke koblet til CD-spilleren. Kan du se om man skal bruke AUX-ingangen eller PHONO-inngangen, eller skal man koble den opp med en 3*2 mm jack-plugg? Står det noe som helst om det i heftet? Dessuten lurer jeg på hvor mye diskant som er anbefalt til synthpop? Hører en del på det også, og om jeg ikke husker feil så var det en oversikt over denslags.

MVH

Kalle

Svar:

Hei, skal du kjøpe den?

reply:

Du hadde ikke bare giddet å ta en titt i den? Føles litt unødvendig å kjøpe den når du kan sjekke for meg gratis. Dessuten har jeg ganske dårlig råd for tiden på grunn av alt det med den kjønnsoperasjonen og greier... men det er en helt annen historie. Du fikser dette du? Du virker jo som en person som tar dette på strak arm.

MVH

Kalle

svar:

hei, jeg skal ha for den 250,- takk

oppdateres fortløpende...

Bloggurat

Del

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar